Tuesday, August 17, 2010

relationship...hmmm

when we talk about relationship...im sure ramai yang nak hubungan yang berkekalan...kalau boleh bak kate orang putih happily ever after..hmm....my relationship lak..tak tau la nak declare mcm mane...sometime aku rase orang tue betol2 sayang kan aku...but sometimes tak rase langsung...pe yg aku leh cakap aku memang sayang kat die...and aku selalu berdoa moga hubungan aku ngan die kekal...
but nowadays aku rase hubungn nie dah makin hambar...kengkadang aku rase aku lak yang terlebih2 ak tau pasal die...ape die wat...dah makan ke...sehat ke tak...but on his side aku dapat rase tak langsung die terpikir pasal aku...tak de pown tanye pasal aku...kesihatan aku..n ape2 la...die malu ke berkawan ngan aku??soalan tu yang selalu bermain kat otak aku nie...

hmmm....walau ape pown jadi or akhirnya nanti hubungan nie...aku trime ngan tabah n redha...semuanya ketentuan dari ilahi...what ever pown aku tetap berdoa agar kebahgian tu milik aku...amin....

No comments:

Post a Comment